torsdag 29 juli 2010

Höst önskningar



 

Regnet det bara öser ner och det är riktigt ruggigt här idag så jag börjar få lite höstfeeling. Medans tvättmaskinen går varm bjuder jag på mina höst önskningar.

Muggarnas mugg av konsthantverkaren Jonas Lindholm får gärna bli ett nytt samplarobjekt på våra kökshyllor / Ekollonvasen av Estrid Ericson från Svenskt Tenn skulle få stå på vårt soffbord, tillsammans med ljuslyktor och böcker / Ett eget brunt flätat armband från Bottege Veneta, så att A kan få ha sitt för sig själv / Focus de Luxe besticken av Folke Arström har jag velat ha länge länge och i veckan fick jag ett bra erbjudande på posten från Cervera så jag kanske äntigen ska slå till / Som ett komplement till mina höga pistols vill jag nu ha ett par låga från Acne / Halsband från Björg med texten "I have the simplest taste I`m always satisfied with the best" skulle passa mig utmärkt! / Till sist - en bra kamera som är lätt att ha med, Canon G11 är en stark kandidat just nu.
Önska kan man ju alltid göra =)

2 kommentarer:

  1. Åh, vad mycket fina saker du önskar dig. Armbandet är superfint och åker bums upp även på min önskelista. Tack för tipset! /Sofie

    SvaraRadera
  2. Så många fina saker! Jag föll också för armbandet. Ha det så bra.

    SvaraRadera