söndag 17 januari 2010

Färg


Nya sköna hem landade i brevlådan i fredags och det är det bästa numret på länge! Jag har bläddrat i den flera gånger och blir så sugen på färg nu. Några nya kuddar från Svenskt tenn hade jag gärna velat ha och tyg till ett färgsparkande lapptäcke, eller om man ska göra en sänggavel klädd i tyg? I tidningen finns det ett fint reportage med bland annat den fina sovrumsbilden.

Nu blir det tea, nybakad kanelbulle och ytterligare ett titt i tidningen.
Hoppas att alla har en skön helg!

5 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du startat :) Ligger redan i mina favoriter. Vi gillar samma saker juh! Stor Kram och lycka till!! /Jenny

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Va gullig du är.. Det är faktist riktigt roligt :)
    Kramar Johanna

    SvaraRadera
  3. Varmt välkommen till bloggosfären! Jag håller med - ett riktigt välmatat nummer av Sköna Hem som håller för många bläddringar. Jag ser fram emot att följa din blogg!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vad glad jag är att jag hittade din fina blogg via House of Philia!

    Nu skall jag kika vidare!

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  5. Weronica - Tack så mycket! Vad glad jag blir av ditt välkomnande.

    Caroline - Jag är precis lika glad som du för att du hittade hit!

    SvaraRadera